.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدارس چهار شهرستان مازندران غیرحضوری شدند
مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: همه مدارس شهرستان های آمل ، بابل ، گلوگاه و کلاردشت امروز دوشنبه غیر حضوری است.

به گزارش شمال نیوز، حسین کمالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : به علت برودت هوا و یخبندان و نیز افت فشار گاز در برخی مدارس ، فعالیت و آموزش در همه مدارس دولتی و غیر دولتی این چهار شهرستان ، به صورت غیرحضوری در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی ادامه داد : غیر حضوری شدن مدارس این شهرستان ها بنا به صلاحدید فرمانداران و با نظر مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ها انجام شده است .

 

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: تا شب گذشته براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری مازندران مقرر شده بود که تمامی مدارس استان برای امروز دوشنبه حضوری برگزار شود ،اما اواخر شب و با اعلام نظر مدیر عامل شرکت گاز استان مبنی بر افت شدید فشار گاز ،این وضعیت براساس تصمیم فرمانداران این چهار شهرستان تغییر کرد .

 

وی گفت: در برهه زمانی کنونی در صورت افت فشار گاز در برخی نقاط استان ادارات آموزش و پرورش با تصمیم فرمانداران می توانند در خصوص حضوری و یا غیرحضوری بودن کلاس های درس منطقه خود اقدام کنند .

 

مازندران ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد که توسط ۴۵ هزار معلم در چهار هزار و ۲۰۵ مدرسه تحصیل می‌کنند.

 

در ابلاغیه شب گذشته استانداری مازندران ساعت کاری ادارات، بانک ها، موسسات و مراکز دولتی به استثنای نهادهای عمومی، خدماتی، امدادرسان و دارای نوبت کاری از ۲۶ لغایت ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۱ با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳ اعلام شد .

 

همچنین نظر به ضرورت اهمیت استمرار فعالیت نظام آموزشی تمامی مدارس و دانشگاه‌ها در تمامی سطوح اداری و آموزشی طبق روال سابق در ساعات مقرر قبلی به صورت حضوری دائر و فعال اعلام شد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.